Friday, July 10, 2009

游戏结束!

我们真的变得好陌生了!
甚至我已经要忘记你的声音是怎样的?
就连你的样子也渐渐模糊了……
回忆也慢慢消失了!

你以前跟我玩一个一辈子都玩不完的游戏,
叫作be friend 4ever,
但现在你已经提前结束这场游戏了…
剩下我一个人在那里,
只有孤单寂寞无助伤心陪伴着我……

一切已经game over 了!
------------------------------------------
哭过之后,我才知道,
我应该向你说谢谢……
谢谢你的绝情,
让我学会在这个友谊写上死心这两个字…

2 comments:

sz said...

u say u juz 4get it...
but y u neo write this all thing?!
i juz hope 4get it...
because u still gt we all!!
YESZ!!^^
gambatte a!
she nt think u are important ppl but we all think u are important!
gambatte a!!!

MC said...

Thx 4 ur cmt,
I also gt try 2 4get lo!

4get a ppl u think vry easy meh?
But,
I will try my best 2 4get it!

ya!
YESZ is always beside me...
gan dong ing!
^^